Sider

26 maj 2012

Sommer og ny computer!

DSC00848DSC00850DSC00851

Så er der blevet læseferie hos mig. Dagen idag har været helt fantastisk, jeg stod op tidligt, spiste morgenmad og tog i fitness. Så kørte jeg i Bilka, hvor jeg købte denne computer, som er fra Asus, super slim og rigtig let at bære på. Det er en 13 tommer, og dermed noget mindre end den jeg har nu, men tror helt sikkert at jeg bliver glad for den!!! Så nu er jeg klar til studiestart :)

Derudover har jeg slikket sol ude på altanen og påbegyndt forberedelse til en af min eksamener. Vejret er bare fantastisk (meen det er godt nok også varmt), men man kan næsten heller ikke tillade sig at klage, når vi har så dårligt vejr i Danmark!!

Håber I nyder sommeren ligeså meget som jeg gør!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tusind tak for din søde kommentar, er du ikke med på at følges? Jeg følger dig altså dig nu:-D

    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/
    -Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. jo selvfølgelig da!!! Vi må jo støtte hinanden der hvor vi kan :)

      Slet
    2. Jeg kan desværre ikke se at du er blevet fast læse, og ville bare lige høre om det er min side der er noget galt med:-)

      http://highhopes-camilla.blogspot.dk/
      -Kys!

      Slet