Sider

03 maj 2012

Did I say summer, yes I did

DSC00796

DSC00797

                     Bukser: Just Female

                      Basic top: H&M

                      Top: Saint tropic

                       Sko: Fra Afrika

Hej Piger

Her er mit dejlige sommeroutfit for idag! Desværre siger rygterne at dette bliver vores sidste dag med så skønt sommervejr, så øv bøv! Lige i øjeblikket er vi ved at flytte rundt i vores lille lejlighed, så værelserne er klar til min studenterfest og når jeg skal flytte til Aarhus. Jeg glæder mig såååå meget til sidste skole dag, og at få en hue, der er blå, gør mig intet spor!!! (blå er min ynglings farve)

I skal nok alle sammen i byen i aften, men ikke mig, igen igen har mine lærer givet os så mange afleveringer for at jeg ikke lige orker en bytur, og med alt dette flytte rod herhjemme. Det er helt nye rutiner, jeg skal til at lave, hvilket ikke er så nemt som man skulle tro!

Hvilken farve hue fik I?

- God sommerdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar