Sider

03 juni 2012

I wouldn’t mind

110810_Kokoon_2772_grandebrown_grandeuntitledAlexander wang 7300 kr42103585

Jeg ville ikke have noget imod at have disse ting i min kardarobe, men desværre er det ting, som jeg må se og få. Idag har jeg været på arbejde og hold da op, hvor var der mange mennesker. Har I egentlig hørt om den nye regl med kun to i kø foran dig i Bilka?? Hvis ikke så sker det altså. Vi har såå mange kasser åben for at sikre os og der kun er to i kø ved hver kasse, men ved ikke hvor lang tid det holder, nu må vi se :) Min weekend har bestået af arbejde, arbejde og arbejde hele weekenden! Så glæder mig utrolig meget til imorgen hvor jeg bare kan være hjemme og læse til eksamen!

Jeg er blevet helt forelsket i denne stil med den lidt casual look, men stadig få og chik. Er det også noget i kan lide eller er det bare mig??  Klik på de forskellige items og se hvor jeg har fundet dem henne! Ses senere Piger!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med de shorts! :)
    hvor er de fra?

    detertankendertaeller.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, de er rigtig fede. klik på billedet og du kommer ind på hjemmesiden, hvor du kan købe dem. Men de er fra kokoon og de er dyre, desværre :)

      Slet