Sider

17 maj 2012

Finally i got my jacket!

DSC00805

DSC00806

DSC00807DSC00808

Hej Bloggen!

Lige et lille smug kig på min nye læderjakke, som jeg fik idag. Det er en jeg har skaffet igennem nogle venner og glæder mig sygt til at bruge den!!! Det er en størrelse M, og er sådan at jeg kan have en strik under, så jeg rigtig kan bruge den som sommer jak.

I går tog min veninde og jeg lige en spontan bytur, som var rigtig hyggelig. Derudover består min mini ferie på film aften med familien og imorgen drager jeg til Århus for at fest sammen med en veninde og selvfølgelig med en lille shoppetur dagen efter. :) Meen hold da op hvor er det bøvlet at komme fra Holstebro til Århus! Først skal jeg med en bus til Herning og derefter med en anden bus til Århus rutebilstation, hvor jeg skal gå til Bruuns galleri, for at møde min veninde!! Glæder mig vildt meget til en fantastisk aften med hende og en dejlig shoppetur dagen efter!

Hvad synes i om jakken og hvad skal i i weekenden ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar