Sider

10 maj 2012

Big Dreams can come true

Mulberry-Bayswater-tasker-136_LRG

 

3558680_grape_ring

Ihh hvor kunne jeg godt tænke mig disse to ting!!! Tasken fra Mulberry er en jeg bare er faldet bladask for, selvom det er den meget klassiske, og den model mange andre har, synes jeg bare den er helt skøn. Derudover er der ringen fra George Jensen, som er den lille i ser her. Ringen har jeg kigget på i længe og er ‘in love with it’. Jeg ville elske at få en af tingene i studentergave af mine forældre, så har helt klart tænkt mig at ønske det fra dem. Derudover havde jeg tænkte mig at ønske mig penge, da jeg skal bruge penge til møbler, når jeg får noget at bo i i Aarhus. Det er lidt svært at købe de store ting som sofa, spisebord og sådan, når jeg ikke ved hvordan min lejlighed / kollegie værelse ser ud, såå det må pengene gå til.

Jeg vil bare rigtig gerne have en gave til min studenter fest og en af disse to ville være en drøm, som gik i opfyldelse. Det kan godt være at nogle mennesker siger at det ‘bare’ er en taske eller at det ‘bare’ er en ring, men det kan godt være. Jeg ved bare at de betyder rigtig meget og jeg vil elske dem, som mit lille barn! (haha!!). Jeg ved ikke om det er generelt med piger at tasker og smykker har en større betydning end bare ting. Med alle de ringe og tasker jeg har, er der en historie som følger, som jeg tænker på hver gang, jeg bruger dem. F. eks. den fik jeg af min bedste veninde til Jul og kommer til at tænke på hende og hvor meget hun betyder for. Er det også sådan for jer????

Hvad ønsker I jer som studentergaver???

2 kommentarer:

  1. Forstår dig 100% med tasken! Det er vidst enhver piges drøm :D
    Jeg bliver desværre ikke student denne sommer, men jeg ved allerede, at jeg ønsker mig stjernetegnsfiguren 'Fisken' fra Royal Copenhagen :)

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. uhh ha ja det var også et godt ønske!! Du skal bare glæde dig helt vild! :)

      knus!

      Slet