Sider

24 maj 2012

Ny Bikini ?

hmprod (3)hmprod (1)

hmprodhmprod (2)

Hiii hvor kunne jeg godt tænke mig en ny bikini! (og denne gang har jeg faktisk brug for en ny!) Min ynglings bikini er nemlig blevet så slidt nu at den bare ryger ud, men jeg skal have erstattet den inden, jeg smider den ud, og faldt over disse her. Det er tre forskellige bikinitoppe, og er specielt vild med den mørkeblå, som kan bruges stropløs. De er allesammen fra H&M og til rimelige priser. Jeg er særligt vild med stropløse bikinitoppe denne sommer og med små søde detailer!!

Idag har jeg så været til min første skriftlig eksamen, som var Dansk og har en okay god mavefornemmelse. Det trælse ved de skr. eksamener er at man ikke får karakteren med det samme bagefter, men skal vente flere uger!! Imorgen står den på engelsk eksamen (også skriftlig) så Wish me luck!! Og vejret er da bare fantastisk, men desværre kan jeg bare ikke holde ud at sidde ude på vores altan, for det koger virkelig der ude!!!!!   Jeg skal nok lige lave et indlæg med min fantastisk BLÅ DAG (sidste skoledag). Det var virkelig den bedste dag og vi var såå heldige med vejret :)

Har I fundet en ny bikini til sommeren??

2 kommentarer:

  1. Jeg har købt en bikini lign. den nederste til venstre bare i hvid!! :))
    Elsker den og glæder mig til at skal have den på til sommer.

    //Love Nanna H.

    www.blogbyhau.com

    SvarSlet