Sider

09 april 2012

Påsken

DSC00747

DSC00748

DSC00756

DSC00749DSC00758

DSC00755

Her er et lille udkig af min påske. Jeg har ikke fået blogget så meget, da jeg har været på en mini ferie hjemme ved min mormor og morfar, og havde ikke taget computeren med. Jeg håber alle har nydt ferien, ognyder især den sidste dag. Øv bøv, ferier går bare alt for hurtigt synes jeg!! Jeg har meldt mig ind i fitness dk, er der nogle af jer, der også går i fitness dk?? Der var selvfølgelig gule lys i lysestagen, da familien skulle komme til påskefrokost med lammekød og andre lækkerier!

Så fik jeg påskeæg af min mormor og morfar, som I kan se, og gårdagens ansigtsmaske med min rigtig gode veninde Camilla. I kan se hendes blog her: http://www.frksoedequist.blogspot.com/

Hyggehejsa!!

4 kommentarer:

  1. Tak for din søde besked på min blog! Du har også en rigtig fin og hyggelig blog! :)

    Har du lyst til at følge hinanden? :)
    Smider dig også over på min blogroll.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!! ja Selvfølgelig har jeg da det, gør det lige med det samme!

      Knus

      Slet
  2. Hvor er din header blevet fin!!

    Knus, Camilla.
    www.frksoedequist.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa ikk, sad lige igår og legede med tingene, og synes dette så pænere ud :D

      Slet