Sider

20 april 2012

Dagens outfit og gårdagens goder

DSC00765DSC00766

DSC00767DSC00768DSC00769DSC00770DSC00771DSC00773

                                                            Busker: Just Female

                                                              Basic top: H&M

                                                         Oversize top: Modström

                                                              Blazer: Gina Trigot

Hej Piger!

Dette var hvad jeg havde på i skole idag med min nye blazer, som jeg allerede elsker helt vildt!!! Den er nemlig lidt længere end min anden sorte blazer og så er den bare så enkel, så den passer til alt, men nok om det. I går aftenes var jeg nemlig til modeshow, hvor jeg vandt disse lækre ting! Og mig som ALDRIG vinder noget som helst vandt tre ting! Først vandt jeg en Samsøe Samsøe top, som man jo altid kan bruge, så vandt jeg en Body Butter med chokolade fra The Body Shop, hvor der var en prøve med for noget body lotion og en shower med chokolade duft. Mhmmmm…. elsker chokolade, men har nok godt aldrig prøvet det som shower eller lotion, nogle af jer der har???

Derudover vandt jeg et gavekort på 100 kr. til DEGN (en butik i Holstebro), så der må jeg lige ind og se om jeg kan finde noget. Men aftenen var bare såå hyggelig, jeg følges med min veninde fra klassen og musikken var god, noget af tøjet var også af min interesse.Jeg så især en mega flot læderjakke, som jeg liiiige må ned og finde i butikken. Jeg tror min familie er ved at blive skør i hovedet over at høre om den læderjakke, jeg ikke har. Nogle gang bliver jeg bare så passioneret af et stykke tøj, hvis jeg virkelig gerne vil have det, at jeg snakker om det hele tiden! Kender i det? eller er det bare mig der bliver skør indtil jeg køber den ? ?

Men jeg ønsker alle en rigtig god weekend!!!

- Bedste Tanker

3 kommentarer:

  1. uh hvor er det lækkert skat!! :-)

    SvarSlet
  2. Hej Regitze :-) det er en fin blog du har! Åh det er bare så snyd at du vandt alle de lækre sager til modeshowet.
    Jeg har lige lavet en side for at sælge nogen af alle de smykker jeg laver. Kig forbi: mariabrask.blogspot.com.
    Knus fra Maria (fra klassen).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Tak skal du have!
      Det var da en super god ide, jeg skal nok lige kigge forbi :)

      Slet