Sider

02 april 2012

Old loves





Hej Læsere
Jeg elsker gamle fund især med tasker, og disse to tasker er nogle af mine mors fra hendes unge dage, og synes de er helt fantastiske!!
Jeg prøver at være så optimistisk med hensyn til bloggen og hvis der er noget i synes der mangler eller forslag til indlæg må i meget gerne skrive en kommentar om det. Det er svært at blive ved med at blogge, når man ikke rigtig for noget respons fra jer en gang imellem, så man ved at det man gør falder i jeres interesser.
Hav en rigtig god påske alle sammen!!!!!

3 kommentarer:

  1. Frøken, jeg bliver MEGET sur hvis du sletter din dejlige blog. Kan du så stoppe altså :-)

    Super lækre tasker, og meget din stil! Du er så heldig med at finde så mange ting i din mors og mormors gemmere!

    Kys:
    www.frksoedequist.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok lade vær' med :D! Dejligt at have en veninde som dig smukke!
      Ja, jeg har virkelig været heldig, men de har også haft en tøjforretning :)

      Slet