Sider

10 april 2012

Dagens look med min elskede sweater

DSC00759DSC00760DSC00762DSC00763

                                                    Bukser: Just Female

                                               Sweater: By Marlene Birger

                                             Kortarmede skjorte: Vero Moda

Hej Læsere!!

Idag har jeg været i skole og har få overstået lektierne til imorgen. Jeg er suuuper glad for at jeg snart er færdig med kun 6 uger tilbage, og at der er så mange der gider følge med bloggen her!!!! Jeg er jo oppe på 20 faste læsere, og det er sku mange for mig. Det lyder måske ikke til at være vildt mange for dem, som har over 100 faste læsere, men man skal jo begynde et sted :)

TAK TAK TAK!!! Det betyder så fucking meget at folk gider at ligge nogle kommentar engang imellem, da det bliver sjovere at blogge.

Ha’ en god dag allesammen og skriv endelig, hvis noget ligger på hjertet!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar