Sider

17 april 2012

Gode gamle danske film

00002512_mig-og-charly_360alarm%20i%20oestersoeenBussenDen-groenne-elevator-5706102302480-01brand-boerge-rykker-ud-1976-brandboerge-rykker-ud-dvdfar-tildet%20stover%20stadigdyden-gaar-amok-dvd-p

en%20pige%20og%2039%20somendhurra%20for%20de%20blo%20husarer Froken%20Nitouchefa_d__0_Ikongensklr

Hej Piger!

Ja så var det vist på tide, at vise denne side af mig. Min familie og jeg ELSEKER gamle danske film!! Jeg synes simpelhen at de er nogle af de bedste film, og jeg synes skuespillerne er meget bedre end dem vi har idag. Ikke dermed sagt at de skuespillere vi har idag ikke er gode, for det er de bestemt! Men de gamle danske film er bare ti gange bedre, de består af hygge og famile, som er to ting jeg værdsætter højt.Mange jeg snakker med kommer også til at tænke på de gode ‘gamle’ dage med deres bedsteforældre og danske film. Jeg ved ikke om I kan lide gamle danske film, men jeg vil meget gerne hører jeres meninger om dem!

Lige for tiden synes jeg, at jeg har tusinde ting om ørene med afleveringer og lektier! Eksamerne kommer nærmere og nærmere og spændningen stiger hos mig. Så hvis jeg ikke for blogget så meget, ved I hvorfor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar