Sider

08 april 2012

Natural Care on a sunday

DSC00750DSC00749DSC00751DSC00752DSC00753DSC00754

Hej Fantastiske læser!

Idag har jeg som i kan se lavet en ansigtsmaske med advocado, banan og lun honning sammen med min gode veninde Camilla. Først var jeg lige på arbejde et par timer, men derefter gik jeg ellers bare i krig med at mose advocadoen og bananen sammen, hvilket jeg skal sige ikke er helt så nemt, som man måske skulle tro!! Men resultatet blev en god dog lidt klumpet ansigtsmaske. Bagefter føles min hud dejlig blød og ‘fugtig’, og da jeg har en meget tør hud, er dette rigtig dejligt!

Metode:

Først skal I rense jeres hud, derefter lave et dampbad og så smøre ansigtsmasken i hovedet og evt. halsen. Masken skal sidde på i 15 min og skylles af med lunken vand.

Ingredienser:

En halv advocado

En halv banan

1 spk. lun honning

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar