Sider

07 juni 2012

Her flytter jeg ind!

DSC00873DSC00875DSC00876DSC00877DSC00878

Så fik jeg nølgen til min kommende bolig, som jeg skal tilbringe de næste mange år i forhåbentlig. Jeg må ærligt indrømme at jeg lige skulle sluge hvor lille rummet egentlig var, desuden var den tidligere lejer en ryger, så det stank bare af røg, da jeg trådte ind i rummet, og badeværelset var ikke særlig rengjort, men jeg skal bare tænke på at jeg får eget køkken med, som er virkelig lækkert. Jeg fik lige lov til at se den bolig de var ved at renovere, og så hvordan køkkenet så ud, hvilket var rigtig lækkert. Jeg får egen indgang, hvor jeg går direkte ind i køkkenet med plads til spisebord og stole, og masser af skabeplads og bordplads. De skrå vægge er bare sååå charmerende!! Jeg har også kun 20 min med tog ind til hovedbanegården i Aarhus, så skal jeg bare ahve arbejdet på plads derinde og så skulle alt være iorden :)

Håber I har haft en rigtig god dag. Imorgen står dagen på eksamenslæsning og spørgetime, så der er masser at lave.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare rigtig fint!!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak musse. Der kommer vi forhåbentlig til at tilbringe mange gode minder fremad rettet :D

      Slet