Sider

06 juni 2012

Dagens look – casual

DSC00868DSC00869DSC00870

Hej Piger, så kom resten af look’et. Det er meget casual og behaget look, men det bliver det lidt nu, hvor jeg har læse ferie og bare skal gå hjemme :) Det er en buksedragt fra Only, som jeg har været utrolig glad for både til fest, men også til afslapningsdage. Så har jeg en kort vest på fra Only, min læderjakke, som er foreret og mine all stars. Som I kan se blæser det ret meget her i Holstebro, så det var svært at finde nogle billeder, hvor mit hår ikke var i vejen eller så dumt ud, men synes resultatet er blevet okay :) Jeg kom i tanke om at i slet ikke havde set mig med min nye læderjakke, og det kan vi da ikke have. Men tag indlægget som sjov, vis og ballade :)

Jeg håber I har haft en god dag og ønsker alle som skal til eksamen de næste par dage held og lykke!! Imorgen skal jeg til Lystrup og hente nøglen til kollegiet og glæder mig vildt meget til at se det!!! Så sker det virkelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar