Sider

05 juli 2012

Der er kun en rigtig hue den er blå……!

regitze 010regitze 026regitze 040DSC00932DSC00955575553_3777883717928_742735276_nladvogn

Hej People!!

Først undskyld jeg har være såå fraværende her på bloggen, men har bare ikke kunne overskue at lave blogindlæg samtidig med eksamensperioden, og så kom studenterugen jo, hvilket tager al ens energi!! Men nu får i lige et overblik over min studenteruge, hvilket har været helt fantastisk!

Min sidste eksamen var erhvervsret, som jeg var sindsyg nervøs for, jeg havde helt ondt i maven inden jeg skulle ind og trække en case, som jeg skulle løse på kun 30 min. Under eksamen var jeg mega nervøs, jeg vrøvlede hele tiden og fattede ikke deres spørgsmål, men det gik fantastisk for jeg fik 12!!!!!!!   Og så kunne jeg få den dejlige hue på hovedet af min skønne mor. Både min far og mor + onkel med hans barn var tilstede, da jeg kom ud fra eksamenslokalet til at fejre mig med slik og lidt vin. Senere om aftenen kom min familie for at fejre mig, hvor jeg fik virkelig gode gaver, som et nyt skagen ur, håndklæder i kongeblå, lysekronen som jeg står med på billedet, bestik og mange andre ting.

Om onsdagen blev jeg fejret af mine og min families venner, hvor jeg liiiige havde været nede i byen og fandt denne smukke pinke sommerkjole, som jeg bare måtte have på!! Og selvfølgelig skulle jeg da i byen om aftenen. Torsdag var vores hestevognsdag, hvor min klasse var hjemme ved mig og det var en super fed dag med en god bytur om aftenen. Fredag var det diminssionfest,  hvor jeg havde en hvid kjole på, og fik taget et billedet af mine rigtig gode veninder fra klassen (som i kan se). På en måde var det rigtig fedt at fejre med min klasse at vi var blevet studenter og havde fået hue på, men også utroligt sørgeligt, fordi nogle kommer man aldrig til at se igen! Aftenen afsluttede med den fedeste bytur! Lørdag havde jeg fik hvor jeg søv det meste af dagen for at lade op til søndag, hvor vi skulle kører i en party/ladvogn. Som i ser på det sidste billede.

Alt i alt var ugen den fedeste, mest uforglemmelig og hele min klasse kom meget tættere på hinanden, og kan kun sige, til alle jer der stadig har et år endnu –GLÆD JER!!! Nu har jeg søgt ind på erhvervsøkonomi ha studiet, som jeg håber jeg kommer ind på, og skal have møbler flyttet ind i mit kollegieværelse i næste uge, så her sker der en masse.

1 kommentar:

  1. Det var tider! :-) Jeg håber at du har det godt! Knus Maria <3

    SvarSlet