Sider

18 marts 2012

Søde og sjove skilte










Hej Piger
Her er nogle søde, men også sjove skilte til hjemmet, synes de er såå kære og de er nogle, som jeg ønsker mig til mit nye hjem, når jeg flytter hjemmefra efter sommer! Jeg er rigtig spændt på at komme hjemmefra og blive mere selvstændig, men på den anden side tror jeg også det bliver mega hårdt at være alene hele tiden :) Heldigvis har jeg nogle fantastiske venner i Aarhus og håber på at se dem noget mere.
Håber i nyder søndagen, som jeg har brugt på at lave min aflevering færdig, nu skal den bare læses igennem og Done!! Sorry den store afstand mellem billederne, ved ikke lige hvad der sker for det?
Husk Jeg er på bloglovin, bare gå over i højre side og meld er til, hvis det har nogen interesse :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar