Sider

06 marts 2012

Fremtiden :)

Sorry!!! Jeg har virkelig ikke været god til at blogge det sidste stykke tid, jeg har bare haft så meget om ørene måde en opgave fra skolen og hvad jeg skulle til næste år, meeen men nu får i et lille indblik i hvad jeg vil efter sommer :D


Jeg skal til Aarhus jeg læse en HA almen på Handelshøjskolen, så jeg har været i gang med at søge en bolig, hvilket faktisk ikke er helt så nemt, når jeg vil have det største til den billigste pris :) ej, jeg har været nød til at søge kollegierværelser med eget bad og køkken til en rimelig pris. Jeg håber virkelig jeg får en bolig inden jeg skal starte i September, men der er bare sååå mange som vil til Aarhus. Jeg vil selv til Aarhus, fordi jeg elsker byen, den er så undgommelig og den har bare alle butikker, cafeer og venner, så nu er jeg nød til at følge mit hjerte og tage til Aarhus :)

Hvis nogle af jer brænder inde med nogle råd eller ting om byen eller studielivet eller nogle som lejer en billig bolig ud, så skriv endelig en kommentar. Det gør mig så glad :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar