Sider

16 marts 2012

Nyt Projekt






Hej Bloggen
Igår fik jeg pludselig den ide at lime nogle af mine rinsten på en gammel hvid skjorte, som jeg synes var lidt kedeligt. Er bare faldet for alt det med nitter og sten lige for tiden, og det er jo rigtig moderne lige nu med kraverne, så jeg tænkte Lets do it! Og jeg er faktisk rigtig glad for resultatet, mit formål med skjorten er at bruge den under en sweater og så have kraven uden over, så man virkelig kan se stenene.
Alt i skal bruge er nogle rinsten, en skjorte (I bestemmer jo selv farven) og en god lim til at holde stenene fast med. Simple and Easy!!
I må skrive hvis i vil have en nærmere beskrivelse, og vil meget gerne høre hvad I synes om det, som en kommentar. Det gør mig så glad :D
Og God weekend til alle fra mig!!!!!

6 kommentarer:

  1. såååå fint skatter!!! :-D har selv tænkt på at gøre det samme!

    SvarSlet
    Svar
    1. haha jeg fik faktisk ideen fra dig! Med dine flotte rinstens øreringe :)

      Slet
  2. Wauw, det ser rigtig godt ud! :)

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Kan bare ikke helt finde ud af om det skal gå hele vejen rundt eller? :)

      Slet
  3. Ser superfedt ud.. ville ønske jeg også havde nogle skjorter. Det er vist det jeg skal have invisteret i her til forår/sommer!!

    SvarSlet