Sider

21 marts 2012

Dagens look




Bluse: Basic hvid fra Only
Blazer: Only
Bukser: Just Female
Heej fantastiske læsere!
Detter er hvad jeg havde på idag i skole, og må jeg bare lige sige det, Sikke et vejr var? Solen skinner såå meget igennem idag at jeg bare var nød til at skulle ud og tage billeder, hvilket så blev af mit outfit. Jeg synes det er et meget basic outfit og ikke rigtig noget specielt ved det, men det er behageligt og man kan jo bare tage nogle vilder smykker på, og vola! :)
Jeg håber I nyder vejret lige så meget som jeg!

4 kommentarer:

  1. Er helt vild med blazeren! :-)

    Hey, du kommenterede min blog omkring faste læsere.
    Jeg er nu blevet din, håber du også vil være fast læser
    af mig <3

    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. tak!
      Selvfølgelig vil jeg det!! :)

      Slet
  2. hej :-)

    og mange tak for den søde kommentar på min blog!

    skal vi følges? følger i hvertfald dig :-)

    knus Rikkeingemann.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt!
      Jeg vil rigtig gerne følge dig også, gør det lige med det samme

      Slet