Sider

04 december 2011

Glædelig anden søndag i advent





I må altså undskylde mit fravær på bloggen, men da jeg er gået i gang med SRP (en rimelige stor opgave) har jeg ikke så meget tid, men skal nok prøve at finde den :)
I dag fik jeg en lille pakke fra mor, som var denne make-up pensel som jeg har ønsket mig længe. Den er fra Nilens Jord og har små sten rundt i siden. Den er en smule tyk, og dermed også mange kanter man kan bruge, når man lægger sin make-up.
Så er der jo også ELLE bladet med Julie fra Danmarks næste Topmodel og selvfølgelig skulle jeg da have det :) Jeg ved ikke med jer, men jeg var faktisk helt vild med Julie, fordi hun var så anderledes og havde udviklet sig såå meget igennem de 5 uger. Men hvad synes I?

SSkriv endelig en kommentar, det gør mig så glad :) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar