Sider

21 december 2011

Festtøj

Cheap Monday

Cheap Monday
Modström

Alexander Wang

Modström

Modström
Hey ladies!!!!
I må virkelig undskylde jeg ikke har lagt vildt meget ud på bloggen, men jeg har bare haft så meget om ørene, og skal nok sørge for at der kommer noget nu!!
Så tænkte at I ladies kunne bruge noget inspiration til jeres festtøj. Især nu hvor vinteren virkelig kommer synes jeg, at det er svært at tage en kjole på og et par strømpebukser, for man går bare og fryser hele aftenen, og det ender med at man bliver syg. Derfor er jeg begyndt at bare have jeans eller en nederdel og en flot festtop på, og så selvfølgelig stiletter på :)
Jeg elsker bare Alexander Wangs nederdele og håber jeg får en til jul, ellers må man jo selv ud og købe :)
Hav en rigtig god jul og godt nytår!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar