Sider

23 december 2011

Et lille kig tilbage til fødselsdagen







Her er resten af mine gaver fra min 18 års fødselsdag. Jeg holdte jo en en fødselsdagsfest hjemme hos min far, hvor hele min familie kom. På selve dagen holdte jeg bare en lille fest for min mor og far og mormor og morfar + min bror.
Jeg har fået to make-up pensler fra Nilens Jord, fire små skåle fra Rosendahl Grand Gru, en termo vandkande fra Eva Solo, en toilettaske med en make-up til og et knivsæt. Jeg var helt overvældet på dagen, og er virkelig glad for dem alle sammen, der var heldigvis ikke en eneste gave der skulle byttes :) Imorgen kører jeg og min familie til Nr. Nebel og skal holde juleaften med mormor og morfar, og onkel hans kone og min lille kusine Kaya.

I må have en rigtig glædelig jul med jeres familier og venner!
Vi ses!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar