Sider

01 december 2011

1. December



Idag er det den 1. December og jeg elsker denne her måned. I dag var jeg til køreprøve og jeg bestod heldigvis :)!! Men når december måned kommer er der jo ikke så land tid til juleaften, så tænkte at jeg skulle vise min ønskeseddel og den er vist blevet rimelig lang :) Men jeg har også planer om at flytte hjemmefra så der er jo mange ting, som man pludselig skal have. Jeg håber I får en rigtig god 1. December dag og husk at se julekalender eller det gør jeg i hvert fald :)

1.  Peugeot ”Paris” salt og peberkværne 18 cm
2.  Cheap Monday jeans str. 26
3.  Blazer jakke fra H&M str. M
4.  Bones season two
5.  Støvler fra Shoe Biz str. 37 med en lille hæl
6.  Støvler fra Shoe Biz med lynlås i siden str. 37
7.  Smykkestativ fra Lisbeth Dahl
8.  Fladskærmstv
9.  Dab+ radio og docking til ipod
10. Chanel lipgloss  gold shine
11. Sort cardican fra Samøe Samøe
12. Michael Buble's christmas cd
13. Margrethe skåle
14. George Jensen swing lysestager til to lys
15. Kande fra Eva Solo
16. Rosendahl Grand Cru snackskål med fod
17. Arne Jacobsen bordur med alarm i hvid
18. Stegepande fra Jamie Oliver
19. Opvaskesæt fra Zone i sort med opvaskebørste, sæbepumpe og plads til karkluden
20. Rosendahl Grand Cru opbevaringsglas med sort låg i forskellige størrelser
21. Sorte kontur termokopper fra Menu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar