Sider

15 juli 2012

Skin Care - Naturskøn




Hej Girls!

En ting som jeg i længe gerne ville have gjort er en ansigtbehandling ved en kosmetolog og få analyseret min hud, fordi den volder mig rigtig mange problemer som mange af rødmer omkring mund og nære og min utrolig tørre hud. Jeg har i længe prøvet clinques produkter, som jeg synes var rigtig gode imod min tørre hud, men det fjernede bare ikke mine rødmer eller hvad det er, det gjorde det faktisk værre.

Jeg fandt denne butik i Aarhus på Guldsmedsgade 15 en behandling på 60 min som består af afrensning af huden, eksfoliering, dybderensning, afspændende ansigtsmaske samt plejende maske. Behandling afsluttes med plejeprodukter efter behov for 595 kr. De går meget op i at produkterne skal være økologiske og naturlige og deres make-up er også naturlig.

Men er der nogen af jer, som har prøvet sådan en behandling eller kender et andet sted i Aarhus, som har været rigtig godt??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar