Sider

03 januar 2012

Dagens look - Just Female







Jeans: Just Female     Skjorte: Esprit         Top: H&M       Halskæde: Very Moda

Heey :)
Så blev det min første skoledag igen øv bøv! Idag havde jeg mine nye jeans på og min ny skjorte som jeg fik i julegave :) Dette outfit er helt klart et af mine yngling allerede! Det er super lækkert at have på og så kan det også bruges som festtøj :)
Jeg håber I også har haft en rigtig god dag enten om I var i skole eller stadig har ferie!!!

Skriv endelig hvad I synes om outfitet, det gør mig så glad :D

4 kommentarer:

  1. Tak, er også rigtig glad for den :D

    SvarSlet
  2. Hej Regitze!
    Tak for din kommentar på min blog!:)
    Jeg havde fuldstændig glemt din kommentar, men ja, jeg synes da bestemt vi skal være faste læsere! Jeg er fast læser nu :)
    God aften
    Anne
    http://annehoerlyck.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. det var da så lidt Anne :) - okay super jeg mener at jeg er fast læser nu, men tjekker det lige :D
    i lige måde!!!

    SvarSlet