Sider

20 oktober 2011

Tonight !!





Tordagens aften står på Danmarks næste Topmodel med Mutti og ostepops  ja ja jeg ved det, men jeg ELSKER bare ostepops. Jeg har godt nok ikke mødt mange som også kan lide dem, men det kan jeg :)
Jeg følger naturligvis med i dette fantastiske program og er helt vild med Caroline Fleming. Jeg ved ikke om i har hørt om hendes nye eksklusive strømpebuske collection, som kan ses og købes i Bilka i Holstebro. Jeg har lige købt et par i dag og er virkelig glade for dem. De hedder Roma og er med mønstre, jeg ved ikke om i kan se det så tydeligt, men de er vildt fede og er især gode hvis man har en helt enkelt sort kjole, så kan disse gøre lokket mere specielt. Disse er i pris gruppe B og koster 120kr. lidt meget i forhold til dem man kan få i netto for 20 kr. Men de er lidt "tykkere" end normale og så er de bare super fede, synes jeg :)
Håber i nyder ferien allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar