Sider

09 oktober 2011

A new piece to the family






Denne her kjole er købt ad min skønne veninde og er fra mærket Gestuz, jeg ved ikke om nogen af jer kende dette, men det gør I nok. Jeg begynder at holde mere og mere det, fordi de har bare altid noget lige til min stil og til en rimelig pris. Hvis ikke i kender det er det helt klart værd at kigge efter!!
Min weekend har været stille og rolig, har lavet lidt lektier og hygget med familien, men det var faktisk meningen at igår skulle jeg have været til Aarhus og se dans, men min veninde havde et dødsfald i familien så vi måtte aflyse turen, men det var nu også meget rart bare være hjemme og hygge sig med familien.
Lige for tiden kører min hjerne på højtryk, jeg er ved at tage kørekort, der skal snart findes materiale til SRP og så skal jeg snart vælge hvad jeg vil efter sommer, og det er svært! Men har heldigvis nogle som hjælper mig og kan give mig gode råd. - Var det også svært for jer?
Håber I har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar