Sider

27 september 2011

Marc Jacobs




Lov love loooove hans tasker og disse ballarinaer! Jeg er en person som elsker ballariner og der går ikke en uge uden de bliver brugt. Disse søde ballarinaer koster 750 kr. og kunne være noget for mig :) Jeg har i længe være forelsket i hans skulder tasker med lommer til kort, så man ikke behøver at tage pung med i byen, for min pung passer ikke i mine skulder tasker, den er nemlig for stor, og har derfor sat mig i hovedet at jeg vil have sådan en, jeg er har ikke helt besluttet hvilken af det de små tasker det skal være, men prisen på billede 1 er 2.905kr. og billede 2 er 1.705 kr. forskelligen er at tasken på billede nummer to er lidt større og har plads til 8 kort og den anden har til 6 kort og er lidt mindre. Hvilken en ville I købe, hvis det var jer?
At least min drømmetaske den store, skønne, dejlige lædertaske er den ikke bare skøn!! Den kan både bruges over skulderen men også bare til hånden, der ligger nemlig en længere kæde bagved hvis i ikke kan se den. Jeg er en person, som godt at spare op i lang tid efter en dyr taske, hvilket er mit formål med disse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar