Sider

09 september 2011

God underholdning og inspiration


LOVE LOVE sex and the city! Hver gang jeg ser serien igen eller de to efterfølgende film, bliver jeg altid så glad, og får en hel del inspiration fra disse fire kvinder. Alle ville jo ønske at leve som dem, med designer sko og tøj, fede jobs og lejligheder. Men mest af alt elsker jeg deres venskab, og kommer til at tænke på mine rigtige venner, dem som virkelig er der for dig, og bliver utrolig glad for at have dem.
En ting som virkelig kan pisse mig af med venner er for eksempel, da jeg dansede var man rigtig gode venner med sit hold, og havde især et specielt forhold til sin partner, da man bruger så meget tid sammen, så det man bliver automatisk en del af hinandens liv, men så hvis man stopper med at danse er det hele bare slut. alle de venner, som man troede egentlige var ens rigtige venner er bare væk. At noget kan være så falsk gør mig utrolig ked af det, men på den anden side finder man jo også ud af, hvem der i virkeligheden er ens ven, og heldigvis har jeg sådan en :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar