Sider

09 februar 2012

Fashion

Minimum til 350 kr.

Modström til 450 kr.

Select femme til 300 kr.

Select femme til 200 kr.

Select femme til 400 kr.
Hey Piger!!
Idag er jeg bare overlykkelige!!! Jeg fik nemlig min SRP opgave tilbage og fik 12, så er bare helt oppe og køre :D
Men her er lidt nyt fra Select femme, jeg er helt vild med de to første skjorter og bliver nok også nød til at købe en af dem, selvom de koster 350 kr. men hvilke andre favoriter har I?

Håber jeres dag har været ligeså god, som min og lige om lidt står den på ferie!

2 kommentarer:

  1. De to første skjorter ser rigtig gode ud. Din blog er også ret god, så jeg har tilføjet mig som fast læser!
    Knus fra Nanna, www.nannakruger.blogspot.dk
    ps. håber, at du vil kigge forbi min blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Nanna, jeg kan også bedst lide de to første skjorter. Jeg skal nok lige kigge forbi din blog :D

      Slet