Sider

25 november 2011

Nye sko...?


Er disse ikke bare fede!! Jeg er helt vild med dem, de er lidt høje, men når man ser på hvor høj en hæl der er under forfoden såå er de jo alligevel ikke så høje igen:) Jeg elsker bare stiletter og selvom man ikke kan holde ud at have dem på en hel aften i byen, når man danser, som jeg gør, tager vi dem på alligevel og bruger masser af penge på dem. Sådan er vi kvinder bare!
Jeg tror nok jeg skrive disse her på min "To buy list". De er fra www.nelly.com og koster 279 kr. Det er lige til at overskue. Men I må hygge jer, jeg pynter op med min familie, men det ser i nogle billeder af imorgen :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!

    God weekend
    Anne

    http://annehoerlyck.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja det syntes jeg også :)
    Tak og i lige måde Anne, skal nok kigge forbi din blog og ligge en kommentar.

    SvarSlet