Sider

13 juli 2011

Hvad er Passion ?

Hele mit liv har jeg brugt ordet Passion til at beskrive min individualitet og mig selv, hvem jeg er og var. Jeg troede at dans var min passion, det er stadig en stor del af mit liv, fordi det er en stor del af hvem jeg er. Dansen var det der gav mening i mit liv og det var det jeg kunne blive glad af. Nu hvor jeg ikke har dansen på samme måde, skal jeg finde andre ting, som kan gøre mig glad på samme måde som dansen, hvilket er utroligt svært!! Jeg prøver hver dag at gøre noget, som gør mig glad, enten være en god veninde, gøre andre glade og sådan nogle ting, men idag er det ikke nok for mig, jeg savner dansen SÅ meget idag!
Nu tænker nogle måske "jamen hvorfor starter jeg så ikke bare med at danse igen?" men så let er det ikke. Jeg savner slet ikke al den træning det kræver, alle de penge jeg brugte på enetimer, kjoler, mad, make-up osv. Jeg kørte den for langt ud og det anede jeg ikke, for til nu, hvor jeg stoppede. Der er så mange ting, som spiller ind, om jeg skal starte igen eller ej, og det for mig til at tænke mig om igen, hvilket kan være godt og dårligt.
Fordi min blog hedder Life With Passion, er fordi jeg skal finde en anden passion i mit liv, om det kun er venner og skolen ? det ved jeg ikke, men jeg har fundet ud af at hele livet i sig selv er en passion, nu skal jeg så bare finde en måde at hele i nuet, altså noget jeg kan lave i min fritid, og få mig nogle mål, men hvordan?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar